Tatueringar och piercingar

  2011-02-06 / 14:49:04 / Inspiration /
Jag har länge velat ha tatueringar men nu har jag även blivit sugen på att ha några piercinger, det ska inte va äckligt, dte ska lixom vara glamoröst med taueringar och piercingar.

Piercingar:
Vill jag ha en vanlig näspiercing, om det heter så ?

jag tycker inte det är för mycket och den är lixom där för det lilla extra! dock vill jag inte ha en ring, utan en sån här liten sten!

Sen vill jag även ha, som alla andra tjejer, navelpiercing.

Just den här bilden kanske inte va så bra men ni vet ju hur det ser ut, I love it! Det är båda vackert och sexigt. och hur kävla snyggt som helst på sommaren!

Tatueringar:
Jag vill kladda ner kroppen riktigt ordentligt, nerrå men jag vill ha ganska "många" tatueringar.

Först vill jag ha en tatuering på höger långfinger:

Där vill jag ha en tatuering som betyder ganska mycket för mig, det är frihets fågeln. Jag tycker att det är livsviktigt med frihet och att kunna yttra sig som man vill. När jag känner mig instängd får jag panik och det är på fysikt och phykiskt.

Sen vill jag ha en tauering på vänsterhanden vid lillfingret:

Den här kmr betyda 2 saker för mig.
1. Att vad du än gör, måste du tro och aldrig släppa hoppet om något, ett av mina livsmåtton
2. Hyllning till Justin Bieber, för att han visade mig och hela världen att allting går om du bara tror.

Den fjärde tatueringen jag vill ha, vill jag ha i nacken:

Precis som Rihanna, men jag vill inte ha stjärnor utan jag vill ha noter, som visar hur mycket musik betyder för mig, jag kan inte leva utan musik. Allt jag gör är musik, utan musik dör man, så är det bara!


Min 4e och sista tatuering är jag helt 100% säker på att jag ska skaffa, beslutsamheten kan vakla och man kan ångra sig och liknande, men den här är den tatueringen som betyder mest för mig och som jag vet och har lovat mig själv att jag ska skaffa. Den är lite svår att förklara men jag vill ha den på foten:

Så som ni ser att prickarna går på foten, så ska det sitta men motivet ska vara tassavtryck och fotavtryck som gåt tätt intill varandra.

Det är inte riktigt, men ser ungefär vad för "motiv" jag hade tänkt mig. Den ska vara som ett minne och hyllning till Agnes min hund som vi var tvugna att avliva för ca 4 år sen. Ni som har hund, som varit tvugna att ta bort dom vet hur man känner.

Det ska i alla fall betyda att jag alltid kommer älska henne och att hon alltid kommer finnas med mig + att även när livet känns tungt och när du känner dig ensam du har du alltid någon med dig, det spelar ingen roll vad, men du är aldrig helt ensam! Och för mig är det agnes!

Som jag sa så är det den här tatueringen som jag är säker på att jag ska skaffa, jag började faktist gråta när jag kom på idén och kom och tänka på agnes så starkt igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious