Klaragymnasium!

  2011-02-03 / 06:20:56 / /
Uppe tidigt idag :)
Men ni vet ju redan varför,  jag ska ju iväg till Klara gymnasium idag, vilket är typ fortfarande är orolig över. Men jag har tagit mig lite i kragen nu och jag känner mig lite bättre till mods nu. Det ända som är problemet är om jag ahr tillräckligt med pengar på busskortet för att ta mig in. Sist jag äkte laddade jag på 100 :- och då hade jag 105 som saldo sen åkte jag ju hem på det, vilket jag tror kostar 55, alltså ska jag ha 50 kr kvar på busskortet om jag räknat rätt :S och då fattas det 5 spänn, tror ni jag får åka ändå? :S så jävla nervös!!

Men jag ska ladda på det när jag är inne iaf, eller vi får se OM jag äns kommer in :/ jobbigt liv man har va?

Nu ska jag gå om 10 min mot bussen och jag kmr få mer och mer kramp i magen för varje steg jag kommer  närmare!! 

Hoppas gud är på min sida idag, önska mig lycka till!!!!

Jag lär behövat!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious