Jelena

  2011-02-28 / 21:12:19 / /


Jag börja tjuta som en gris när jag såg den här videon, jag fattade det först inte, jag höll på att sprängas, ajg visste allvarligt talat inte att en människa kunde känna sån lycka!

Han har hittat den personen som han förkänar och SKA va med, de två är som skapta för varandra de är helt enektl perfekta för varandra.

Jag vet att många kmr göra som jag när de ser det här klippet, börja gråta kankse både av lycka och av sorg, men face it era korkade skitstövlar, hur stor är chansen att just DU blev tsm med honom, nee inte så stor! Du borde vara glad för hans skulle och för Selenas skulle och inte dödshota henne som en jävla terrorist. Sist jag kollade är inte nått av Justins fans terrorister. Men sen tänkte jag ju inte på att folk som beter sig och idiotar sig som vissa gör inte är riktiga fans.

Ett riktigt fan ska känna samma glädje, samma bubbel i magen och du ska LE när Justin LER! För när han är lycklig är jag lycklig, det finns inget mer jag begär än att få se min största idol och inspirationskälla vara lycklig.

Det finns faktist inte ord nog för att beskriva vilkan jävla glädje jag känner över Jelena!

Fy fan va glad jag är, tjuter fortfarande som ett litet barn, av lycka dock!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious