Jason McCann- DAMN!

  2011-02-19 / 11:31:50 / /
Faaaaaaaaaaaan va bra Justin I CSI, det är ju fan sjukt hur den grabben kan va så jävla bra på ALLT! Jag älskar det senste avsnittet av CSI, Targets of Obsession, där Justin är tillbaka och Jason McCann och nu vill han hämnas på sin bror bla bla bla!
Måste bara visa den scenen, den den är min favoritscen i hela avsnittet, även fast den är jävligt jobbig att se, man tjuter ju fan :'(

Ni behöver inte titta, men slå vad om att jag ske se det här avsnittet när dte kommer til sverige, men nu ska jag kolla på den igen för andra gången idag :)

Och btw, jag äääälskar Jason McCann, Justin blir nästan ännu snyggare som bad boy xd



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious