Hiss & Diss

  2011-02-05 / 14:01:40 / Allmänt /

Sjunga i duschen:
Vem älskar inte at sjunga i duschen, jag gör jämt det, ALLTID!! man känner sig så fri, ich ingen kan komma och säga att dt är falskt, jag vet inte vad jag ska säga mer, om du inte fatta vad jag snackar om, då har du inte sjungit i duschen! Gör det nästa gång du duschar, du kmr äslka det!

Vitt nagellack:
Det är stilfullt, snyggt, vackert, jaa allt.. du kan nog ha det till alla stilar och det ser snyggt och proffsigt ut. Jag älskar det och ska måla naglarna i vitt nu innan jag går till festen ikväll. För att lägga till det där lilla extra.
Det är heller inte tråkigt, som rött eller rosa, det syns och det gillar jag med, man har ju nagellack för at det ska synas elle hur?

Fester:
Vem älskar inte att gå på fest, att släppa loss och vara sig själv, att inte behöva oroa sig för nått och kunna prata med människor som man aldrig vågat prata med tidigare (då menar jag inte att man ska vara stup full).

Roliga rappar:
Jag insåg förut idag att jag älskar Mange Schmidt, asså lyssna på hans låtar och lyssna på texten, man mår verkligen bra av att lyssna på dom och man blir glad. Underbart Mange +++++


Fester som spårar ur:
Ingen mår bra av det och det blir inte alls kul, dessutom ska man komma ihåg en fest som något kul, och viktigast av ALLT: MAN SKA KOMMA IHÅG DEN överhuvudtaget. varken kul för dig eller för den som håller i festen om det händer något negativt omplanerat.

Dåligt väder:
Kolla ut genom fönstret nu så får du se vad jag menar. Jag hatar regn och rusk. dessutom blåser det galet ute -.-
usch!!!

Stökigt rum:
Jag är ingen fena på att städa precis, men jag vill alltid ha rent och snyggt runt mig, men är man en lat tonåring som jag går inte alltid den önksan i uppfyllelse, och som jag sa, när man är en lat tonåring så orkar man helt enkelt inte städa, och till slut ser dt förjävligt ut, med kläder och skit överallt... typ som nu.... måste ta tag i det snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious