ZzZzzzzovmorgon

  2011-12-02 / 09:39:32 / Allmänt /
Fast inte riktigt, jag va tvungen att gå upp kvart över 7 för att gå till vårdcentralen för att gå på sjukgymnastik halv -.- och när jag kom hade skiten inte ens öppnat :O Och när jag väl kom in va hela placet helt öde!

Kom en liten tant och satte sig i samma rum efter en stund, men skit samma, det va inget fel på mig så det va helt jävla onödigt att gå dit -.- så eftersom jag hade skitmycket tid att göra mig klar på så tog jag mig friheten att göra en Cher Lloyd inspirerad Make up :)

Kunde inte få en bra bild på det eftersom camen suger fkjhdksjhskhf och det blir inget bra med mobilen heller! Får försöka få igång kamraskrället så jag kan få in lite bilder här på bloggen.
Nu ska jag gå och ta på mig nått, mörkt, eftersom vi ska köra LaserDome med klassen i eftermiddag :) vte inte om jag skrev det igår, men whatevs! PussPuss älsklingar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious