Tingsrätten

  2011-12-15 / 16:46:29 / Allmänt /

Hela förmiddagen idag satt jag i tingsrätten, hur jävla fräckt som helst! man kände sig lite viktig när man gick in i salen och satte på stolen där! vad har jag gjort nu? ;) nä inget, promise! Det va en grej vi skulle göra med skolan, Samhällskursen! Blev sjukt engagerad i det och nu har jag ändrat mig, jag vill bli advokat ist! Just för att stackarn som satt där och va anklagad inte hade en ända anledning till att vara där! En kärring ville bara ha pengar för en bil hon ändå hade skrotat och för att att han hade dragit sin bror i tröjan och blivit klassad som misshandel -.- TROTS att brodern inte ville ha en rättegång om det hela! Blir förbannad och frustrerad av att bara tänka på det! Vi får reda på domen i januari och måste han betala den där ****** då! Kommer jag söka upp henne och GUD VET vad jag gör då! Jävla idiot!

Så nu ska jag bli advokat bara för att se till att sånna människor som han inte behöver låta sånna idioter komma åt dom och köra med dom!

 ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious