Tell me I'm a screwed up mess...

  2011-12-07 / 21:31:40 / Allmänt /
Blev lite sent idag, jag har varit och fikat på gamla skolan och sen var jag iväg och träna med nathalie... och mitt i allt ringer magnus och frågar om vi vill ha nått från donken? eeeh... nej tack! så jag gjorde min egen sallad hemma :) stolt tjej :P blev riktigt gott med för en gångs skull! Blev att följa med ut till stallet, handla lite ski tpå willys... B&G half baked :D och SEN kunde jag äntligen sätta mig vid datorn och bara för att bli besviken! Jag har ju SÅKLART inte vunnit nån av tävlingarna som 1Dsweden hade -.- jag fick inte ens en liten ynka poster! UPPRÖRD!! nu ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig och kolla på min signerade Up All NIght!

Bloggar mer imorn, jag lovar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious