SNÖ! :'(

  2011-12-05 / 19:33:48 / Allmänt /
DET SNÖADE UTEE!! Den där jävla väder sidan hade inte fel vilket jag hade hoppats på :'( dock snöade det inte mycket, jag märkte det inte ens.. dt va alla idioter på facebook som kände att de skulle dela med sig nyheten till de blinda... så i ren panik kollade jag ut på balkongen men såg till min lättnad att det inte var alls för mycket ;) så det smälter nog till imorn :D tog en bild med mobilen en det syntes inte så ni kan nog kolla ut genom ert eget fönster istället, för det verkar som det har snöat i hela sverige idag!
Kan ni fatta att såhär dags förra året var det skitmycket snö! kolla lixom på den här bilden:


och när vi ändå pratar om gamla nyheter så har det snart gått ett år sen den där mannen sprängde sig i stockholm



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious