Shopping + Bio + Nagelfix

  2011-12-18 / 22:31:46 / Allmänt /
Idag blev det julklappsshopping med systrarna i stan, själv köpte jag inte mkt, bara några små saker till folk jag inte köpt så mycket till innan. Vi drog på bio och kolla på breaking dawn, som i stort sett sög lika hårt som alla de andra filmerna -.- men men, ag har iaf gett dom ett försök!

När vi kom hem proppa jag mig full av knäck :') och fixa naglarna inför jullllll :D brukar alltid ha franskmanikyr annars så jag körde på helröda iår :) bev riktigt nöjd! Inte riktigt mig, men det blev skitnsyggt!
bilderna är lite suddiga, men det får ni leva med! 
 



Jag kommer vara ledig hela dagen imorn med eftersom jag ska till doktorn :) så jag bloggar mer OCH BÄTTRE imorn! Lovar! Puss och godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious