Onsdag!

  2011-12-14 / 20:18:14 / Allmänt /
Japp idag är det onsdag för er som inte märkt det :) Har varit feting slappt i skolan, det ända som verkligen behövdes bli gjord va artikeln till tidningen och det fixa sig ;) blev en väldigt enkel den här gången, jag börja ju ganksa stort och intervjuade ulrik munther i förra nummret och som min första artikel NÅGONSIN! och eftersom jag inte hade nån speciellt idé till det här nummret skrev jag och amanda om udda musikstilar :) och bara för att jag är så genrös så kan jag bjuda på redigeringen ;)


Kom hem senare än vanligt med eftersom det va nån i skolan som föreläste om rökning och tobak -.-

men när jag kom hem fick jag följa med till adams dagis och kolla på hans luciatåg, älskar barn... fan va söta :') dog lite!

Idag  körde jag på en riktigt vintrig make.. enkel och ganska naturell make vid ögonen och röda läppar <3

instagram bild

puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious