Ledig ;)

  2011-12-19 / 12:36:30 / Allmänt /

Ledig idag som sagt :D skulle ju undersökas, och det gick lite snabbare än vad jag trodde men vafan ;) skönt att va ledig när det bara är 3 dagar kvar på terminen :D iaf, doktorn undersökte mig och han hitta inget fel förän han glodde mig i munnen -.- jag gnisslar tydligen tänder på nätterna? och det innebär att jag kommer få bettskena :'( JIPPI! kul. Det är precis en sån min farmor har -.- jag vill inte känna mig som en gammal tant!


Jag prata också med doktorn angående mitt "acne" problem ( eller jag har inte så allvarlig acne egentligen, men eftersom jag har ganksa mycket finnar och VÄLDIGT oren hy så tänkte jag att jag skulle prova om det funka med nått acne medel av nått slag) och han sa att skulle gå ner till spoteket och prata med dom där! Så det blirväl en sväng ner dit sen, om jag orkar :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious