JULLOOOOOOV!!!!

  2011-12-21 / 18:24:11 / Allmänt /
Jajjemen U guys!!! Jag har äntligen äntligen äntligen äntligen jullov :D och jag är så jävla lycklig att jag skulle kunna skrika och dansa och hoppa och allt :D så bara för att det är jullov ska jag äta choklad hela kvällen och va lite onyttig BARA för att fira att det är jullov :)

Det va en trevlig liten avslutning i vi hade i skolan, först samlades HELA skolan i café 1 och lyssna på lite pers som snacka och sen gick vi och satte oss i nett rumoch kolla på mysteriet på greveholm i 2 timmar ;) Jah :) sen pizza och paketlek med klassen och till sist solg vi sönder en piñata och käka upp allt godis :D

syns ite dåligt på bilden, men vafan :)

väl hemma fick jag vänta nån timme innan jag kunde smita iväg och träffa lite gott folk :) OCH JUSTE!!!! jag såg Anders Johansson bussen idag när jag skulle åka hem :D gissa och jag blev glad :D den här dagen har bara varit så jävla braaaaaaaaaaa :D

Tog ett kort på en MEGA affish på Jedward med när jag skulle gå till bussen, utanför skolan :) Diggar den FETT MYCKET!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious