I'm not cocky I just love myself...

  2011-12-05 / 12:49:33 / Allmänt /
Huvudvärks helveten är tillbaka -.- så blev att stanna hemma idag, men det känns ändå ganska bra... för nu när huvudvärken har lagt sig lite så kan jag jobba med sånt som ska in i veckan, plugga lite på historian, skirva klart texten till tidningen, skriva min krönika och plugga lite matte! 

Och jag slipper va ensam iaf, för luckorna i köket håller på att smälla och ha sig, det knackar i väggarna så spöket gör sitt bästa för att jag ska slippa känna mig ensam ;) hehe...

Och juste, jag va så jävla trött att jag jag somna runt 8-halv 9 igårkväll och sov till tjugo över elva imorse... dte betyder att jag sov ca 15 timmar inatt :O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious