I need to feel you heartbeat when you say that you love me...

  2011-12-08 / 20:36:44 / Allmänt /
Sitter med en kopp te och målar naglarna :) börjar få skitont i halsen och jag börjar känns mig hängig och snorig med :( JAG VILLE JU INTE BLI SJUK!!! jag får lägga mig tidigt idag och hoppas jah mår bättre imorn! Sen är det ju faktist helg imorn med så jag kan ta igen mig och se till att jag inte blir sjuk! Förra året såhär dags var jag skitsjuk och hade en redig jävla influensa med 41 graders feber och så vidare! det va riktigt jävla hemskt! Men jag vill inte bli sjuk igen, för förra året missade jag julbordet som magnus har varje år... vill nte göra det iår igen!!! får väl käka lite kuckelimuck medicin och se till att bli bra helt enkelt ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious