Hey angel in the snow, I'm under the mistletoe...

  2011-12-17 / 17:31:30 / Allmänt /
Bloggade inget igår p.g.a. att så fort som jag kom hem från skolan så var jag tvungen att göra mig iordning för julbord ;) så det va vad jag gjorde igårkväll! Drog på julbord med familjen och en hel bunt med människor! Riktigt trevligt... när vi sen kom hem senare på kvällen fick några för sig att vi skulle kolla på Alla twiligt filmerna -.- så vi såg new moon och ecplise och ikväll ska vi tydligen se breaking dawn! JIPPI!! :D (eller..?)

jag förstår helt ärligt inte vad alla tycker är så bra med dom? kirsten ser och ÄR skittråkig ut, robert är INTE snygg :P en bra skådespelare dock och taylor... jaa han är väl det ända bra med filmen ;) men jag hatar vampyrfilmer och liknande så... förstår mig inte på alla fjortisar som skriker om det här filmen?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious