Förlåt för att jag...

  2011-12-13 / 21:23:20 / Allmänt /
Förlåt för att jag inte har bloggat speciellt bra de sista dagarna nu, jag har nog ingen bra förklaring till varför :( så ni får helt enkelt förlåta mig? (a) Idag har jag varit duktig och gått ner själv till gymmet och tränat som en idiot :D riktigt stolt över mig själv :) känns skitbra nu, men jag är fett trött i hela kroppen -.- fick för mig förut att jag skulle gå coh lägga mig tidigt med :) så jag ska bara borsta tänderna och sen ska jag hoppa i säng tänkte jag! Jag har blivit knäpp :P

Kvällen har förutom det jag redan nämt spenderats i soffan :) jag har blivit lite smått besatt av stand-up :) har världens sämsta humor med, så mycket blir jävligt kul! Och min nya favoritkomiker (förutom robert gustavsson, som utan tvekan är sveriges bästa komiker) är Linköpings egen, Anders "Ankan" Johansson. Han är hur jävla söt som helst och blir nästan rolig utan att han försöker. Han va med i RAW igårkväll, ni måste kolla in det! Kärlek på den mannen :P


Klicka HÄR för att komma till klippet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious