Fashio Icon

  2011-12-19 / 18:53:41 / Inspiration /
Har ju skrivit länge att jag skulle ägna ett inlägg åt mina fashion icons, och nu tänkte jag att nu när jag sitter här och ändå inte har nått vettigt för mig så kan jag ju lika gärna skriva det nu :)

Ni har säkert märkt att både Cher Lloyd och Selena Gomez inspirerar mig VÄLDIGT mycket, de har ganska olik stil men jag håller mig oftast inte till en stil hela tiden, trots att när jag är i skolan, går på stan och liknande (som jag är mest alltså) så insperas jag mycket av Cher, både klädmessigt, smink och hår. Jag älskar hennes stil! SWAG, I'm tellin ya! Kolla bara in garderoben till SWagger Jagger.... jag dööör *.*




Sen har ju även mindre snygga outfits som jag nästan skäms över att HON har burit :S t.ex:

Som sagt :S jag gillar jackan men resten är åt helevet rent ut sagt :P

När jag där emot ska klä upp mig och ska på något speciellt där jag vill vara lite "snyggare" inspireras jag nästan bara av Selena, t.ex. skolavslutningen i 9an, galamiddagen för några månader sen o.s.v. men även ite till vardags när jag inte hinner att fixa mig på morgonen t.ex! Jag brukar ofta inspireras av hennes make up och hår med.




Jag inspireras ganska mycket av folk jag ser på stan, av bilder och liknande men de här två som jag tycker har absolut bäst stil och som jag alltid kollar på när jag inte vet hur jag ska se ut vid nått tillfälle :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious