Even if it ain’t all it seems, I got a pocketful of dreams...

  2011-12-20 / 18:04:52 / Allmänt /

Aammeeeeehhh haaalllllååååå :D

Jag känner mig lite flummig, lite glad måste jag säga! Jag kommer förhoppnigsvis inte få bettskena och IMORN SLUTAR JAG SKOLAN :D

I allafall så jag var ju hos tandläkarn idag och jag fick några sjukt snygga övningar som jag ska göra för att musklerna i käken ska kunna slappna av när jag sover.. ska tillbaka om en månad och se om jag behöver bettskena.

Jag har egentligen ingeting att skriva, jag känner att jag inte har nån inspiration... jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt :S KOM med förslag vettja... men ni är ju så tråkiga och kommenterar ju aldrig någonsin ;) älskar er ändå :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious