Cause you got me flying...

  2011-12-11 / 18:44:59 / Allmänt /
Haha är det jag som är sämst på att komma på rubriker eller :P jag baxar jämt låttexter från den låten jag lyssnar på just då :P jag suger! Så om ni ville veta så lyssnar jag på With Ur Love med Cher Lloyd nu :)

Lite oväntat så följde jag med på min systers gymnatsiksavslutning idag och kolla på massor av människor som dansa och hoppa och studsa och hade sig :) några av dom är skitduktiga och ASVIGA.. de kn ju fan inte ha några fucking ben i kroppen alls? Tog 2 bilder på deras luciatåg men jag ahr dom på mobilen och jag orkar inte gå coh hämta sladden, och jag kan tänka mig att det inte hade varit så kul att se ändå?

Nu har jag fikat, käkat och sitter och förösker plugga till provet som är imorn men jag hittar inte motivationen och eftersom det är såååååååååå jävla tråkigt så känner jag att det får gå som det går! Typ 10 dar till lov ändå, så hon kan inte förvänta si så mycket av oss ändå!

Ska nån gång i veckan försöka få mamma att fixa mina naglar till jul!
funderar på om jag ska ha klassiska röda eller piffa litte dom lite?



nathalie

jag ska ha piffiga!:O

2011-12-12 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious