922 dagar kvar till min 18årsdag :D

  2011-12-05 / 15:34:31 / Inspiration /

Det är väl inte så mycket? -.- fuck jag vil bli 18, jag vill kunna rösta och ha chans att påverka våran framtid i sverige, jag känner mig så powerless nu och när ingen bryr sig om vad jag tycker inom den politiska frågan! :(

Nä, tror ni jag är allvarlig eller, helvete heller! Jag skiter i politik och sån skit, det kan vara det tråkigaste och mest ointressanta skit som finns så att rösta bryr jag mig inte om. Jag vill bli 18 så jag kan tattuera mig :( med en sån mor och far jag har hemma så får jag inte göra det innan jag är 18 :'( faaaaaaaaaaaan!

Jag vet ju redan att jag ska ha en tatuering på benet/foten men nu sen en tid tillbaka har jag kommit på att det är sjukt snyggt med tatueringar på handen. Så det skulle va skitsnyggt att ha den här symbolen på handen.
= Courage

och jag vill med ha nått för att hedra världens bästa, knäppaste, men underbaraste familj!

funderar på om det skulle av finast på handleden eller på handleden eller i nacken...

JAG VILL BLI 18!!!!!!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious