3e Advent

  2011-12-11 / 12:09:14 / Allmänt /
God morgon mina underbara läsare :) eller god middag kanske? Idag är jag på jävligt mycket bättre humör, grejen var den att dte var tänkt att jag skulle bort till en kompis igår men jag fick lite hinder -.- men efetr mycket om och men så kunde jag åke en liten stund :) vilket va skitkul :D vi käka pizza, snacka, kolla på film, snacka, käka glass, snacka och kolla på en till film :) och vi skärmde upp varandra så äckligt mycket att jag höll på att skita på mig xd även fast jag har sett filmen innan :P älskar de där idioterna :)♥

Idag måste jag plugga (till terminen sista och största prov) men eftersom det är 3e advent idag så käka jag gröt :P mannagrynsgröt... lol, fett gott är det :O

ganksa kalorisnålt med om jag fatta rätt :) (Y)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious