23e December...

  2011-12-23 / 14:04:40 / Allmänt /
Är det bara jag eller är inte 23e december den jävligaste dagen på året? Det ska va snyggt, städat och rent överallt i huset, man måste se till att man verkligen har alla juklappar inslagna och klara, man måste lista ut vad man ska ha på sig och se ut på julafton och all mat och liknande ska i stort sett vara klart! Håller ni inte med mig? 23e December är en helvetesdag rent ut sagt, som tur är håller jag ju inte i hela ansvaret när det gäller allt det här, jag lagar ju t.e.x inte maten! Och det är väl tur det... ;)

Så egentligen behöver jag ju inte förklara hur jag spenderar min dag :P jag städar, städar, städar lite till... packar ihop alla paket jag ska ha med mig till pappa, slår in de palet som är kvar att slå in och försöker lista ut hur jag ska se ut imorn... phuu -.- Det är tur att jag har musikens värld att försvinna lite i när jag gör allt detta.. annars skulle jag aldrig orka med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious