Shopping

  2011-08-05 / 19:22:30 / Inspiration /
Dålig uppdatering de senatse dagarna...men det är för att jag knappt har suttit vid datorn! Har flängt runt och levt livet ;) idga va jag i stan t.ex men mor och lillebror xd blev bara det nödvändigaste:

Ett par mörka jeansmed hög midja från Gina Tricot!

Ett enkelt skönt linne från Gina med :) rea på den och och kosta bara 49:-

Ett par jeggings från Cubus

Svarta jeans från BikBok... alltid bra att ha! Var typ 100000 år sedan jag hade ett par nu :(

Ett par feeeeeeeetsnygga brillor från Kapphal (?)

Kunde jag skulle jag köpa ett par nya skor varje dag men....
Köpte de här skitfina puddingarna xd fett bekväma är de med!! galet vad man kan bli glad över ett par nya skor :D

vet att de ser glansiga ut, men bilden togs precis efter att jag hade imprignerat (?) dom!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious