Jag såg spöket igår!

  2011-08-16 / 13:23:32 / /
Igårkväll när jag skulle gå ner och dricka och var på bra humör, tänkte inte ALLS på spöken eller nått eftersom det var tänt i hallen och en lampa var tänt i köket. Men då tycker jag det rör sig i vardagsrummet och i ögonvrån ser jag EXAKT samma "gestalt" eller vad man nu säger, som jag sett två gånger förut, i nathalies rum och sittandes mitt på golvet i vardagsrummet. Så jag springer ut i köket dricker och springer upp igen, sätter mig i soffan och i stortsett hyperventlierar av rädsla. Jag menar vad är oddsen att jag ser exakt samma sak 3 gånger? Och jag inbillade inte mig det!

Så jag sov inne hos elin inatt! Men nu tänker jag inte bara sitta och göra nånting, vi måste få hit nån som säger vad det är vi har här! Jag freakade verkligen ut igår! :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious