Väckt av...

  2011-04-03 / 10:17:37 / Allmänt /
... ett sms från penrilla som snart ska gå in och sjunga för snubbarna i idol! Vi håller vååra fingrar och tår!

Men det första jag kände när jag vaknade var smärtan i handen -.- igår på hotellet så skulle jag sa ett bröd och dela det i 2 delar med en kniv, och det var lite baguette liknande så den hade ett hår skall och var mjuk inutti. Så jag tog i som fan för att komma igenom skalet och skar lika hårt igenom innehållet och sen visade det sig att kanten som jag höll mot handen var nästa n lika mjuk som innehållet, så då fick handen ta skiten för min klantighet.



Heheh ;) men men, nu har jga ett till minne ifrån danmark! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious