Sverige!

  2011-04-25 / 13:01:36 / Allmänt /
Iförrgår kväll kom vi tillbaka till sverige igen :( vill inte säga hem, för mitt nya hem är nere i Gran Canaria nu ;)

Hade VÄRSTA ångesten när vi skulle åka tillbaka till sverige, ville verkligen inte, vill fortfarande inte vara kvar här, till tillbaka! Men som tur är så kan jag det, nästa år -.- de hade en grupp på hotellet som hette Animation Team, som var underhållare (kan man säga). På dagarna så hade de hand om Minigolf, Bingo, vattenjumpa och liknande för folk i alla åldrar och på kvällarna hade de aktiviteter för barn upp till 12 år.

De hade även ett litet ställe på hotellet som hette Mini Club, där man kunde lämna barnen en stund på dagen.

Pefekt att ha som sommarjobb, roligt, varmt och man tjänar bra (Y) men som sagt så fick jag inte iår för min moder, så vi ska på en training course nästa år i en månad på Lanzrote.... förhoppningsvis!

Lägger upp lite bilder från resan i nästa inlägg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious