NewsNewsNews

  2011-04-08 / 19:52:12 / /

Fick ett litet ryck och följde med syster ut till stallet idag, mest för att se det relativt nyfödda fölet som står där. Men lite för att jag saknar hästarna med! Och ni anar inte hur skööööööönt det kändes att vara där ute igen :'') så jäkla fridfullt att bara få vara bland alla hästar och andas in stalluften igen!

Och sen bestämdes det tydligen att jag skulle bli "medryttare" hästskötare till Fiona, utan min vetskap...  men det kan jag ju inte säga emot! Den hästen och jag kanske inte ÄLSKAR varandra, och JA hon är läskig xd men, men... kan ju ge det ett försök, vad är det värsta som kan hända? Hon är ju inte lika stor längre xdd



Pollis och jag, vad tror ni xd?'

Nu sitter jag i soffan/sängen och moffar godis och överväger om jag ska följa med till JK elr inte :/

bjuder pån ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious