#MyWorldTour

  2011-04-01 / 06:40:22 / /

Nu är det exakt 31 minuter kavr tills vi ska åka till danmark och se min absolut största idol EVER!!! Jag kan inte själv fatta att detta händer! Det kommer bli den bäästa kvällen i mitt liv!!

Och snacka om att jag har haft beslutsångest när dt kommer till kläd-avdelningen :O jag fick nästan panik igårkväll när  jag inte visste vad jag skulle ha på mig! Men som räddare i nöden kom Elin (<3) och "erbjöd" mig lite ur hennes garderob ;)

Så nu är jag fit-for-fight ;) detta är vad jag kmr ha på mig:

Jeggings (miina egna)
Lila linne (Elins)
Vit blus med blommor (Elins)

Faktist väldigt nöjd med detta... det är inte för slappt och inte för uppklätt och det skriker lixom inte Stalker om det!

Vågade håret och tänker nog ha det så... utsläpp!

Lila armaband med ftr :D tack elin ;)

NU taggar vi som fan, ikväll smäller det.

Viktiga tider:
- Vid 17.00 öppnas dörrarna
- 19.00 går förbandet på scenen
- Runt 20.00 går JUSTIN BIEBER upp :D
- Vid ca 21.30 är det slut!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious