Mini-Shopping

  2011-04-06 / 20:27:58 / Inspiration /
Skulle in och shoppa idag inför resan som sagt, men tack vare min underbara lillebror så var vi tvugna att åka innan jag äns hunnit halvvägs med shoppingen -.- sen så har det hänt massa annat, så jag tappade lusten att shoppa, blev jätteledsen och är det fortfarande, men innan min dag förstördes så lyckades jag få ihop 3 plagg -.-

Skitcoola shorts från Bik Bok

Lite USA inspirerat linne från Bik Bok

SUUUPEERsööt byxdress från Bik Bok

Så som sagt, så behöver jag myyyyyyycket mer en såhär... så jag ska försöka hitta någon att dra med mig in till stan på lördag :D så jag kna göra mig av med alla mina pengar ;) jag är desperat

__________________________________
Svar till Nemiiii: Vi ska åka till Gran Canaria


Elin

Jag kan hänka sis :D <3

2011-04-07 @ 13:26:33
URL: http://bblondiiie.webblogg.se/
nemiiii

Vad roligt!!!! :D

2011-04-08 @ 17:55:48
URL: http://nemiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious