MAGI ♥

  2011-04-03 / 00:01:33 / /
Detta som jag har varit med om, går inte att beskriva med ord :O det har varit en sån jäkla resa och ändå har det bara varat i 2 dagar! Trodde aldrig att en resa ner till danmark och tillbaka skulle bjuda på så mycket. Det var inte bara tack vare världens underbaraste person (justin bieber) utan också för att jag har en sån jäkla skän familj. De har bjudit på väldigt många skratt under våra 16 timmar i bilen :D

Men nu var det inte det jag vill berätta om, dt var ju faktist tack vare mannen i mitt liv ;) som vi åkte ner till Herning för att se och höra JUSTIN BIEBER! oxh jag är sååååååå jäääääävlaaaaa glaaad över att jag fick den här julklappen, jag har aldrig i hela mitt liv sett fram emot någonting så mycket som jag gjorde mot det här. Jag hade svårt att fatta att jag skulle få se han som fått mig att inse så mycket i livet, som jag hade missat. Han som bevisade för mig att livet var värt att leva och VAD man skulle kämpa för.

Jag har fortfarande svårt att fatta att jag har sett honom, den riktiga Justin Bieber, att vi har varit i samma rum, bara meter ifrån varandra. OFATTBART, och ni kommer aldrig förstå vad jag menar om ni inte upplever känlsan själva, det är så överväldigande att man blir mållös.

Det här var i alla fall den bästa kvällen i mitt liv, jag har aldrig varit med om något liknande och kommer antagligen heller inte att vara.... jag kände från den stunden vi ställde oss i kön in att det skulle bli en kväll jag skulle minnas. Och det kommer jag FÖR ALLTID!

Jag har svårt att sätta ord på mina känslor, jag blir bara så överväldigad och såååå glad över att tänka på det.
Jag vet inte hur ni tolkar detta inlägg, men jag vet hur jag känner och jag kan och kommer för alltid veta hur jag känner för Justin, och den här kvällen kommer bli RIKTIGT RIKTIGT svår att slå!!

Jag skrek, grät, skratta och allt som du kan komma på!



klicka på bilderna för att få upp dom större

Klippte ihop några filmer från konserten:


Har mycket mer att bjuda på med det här får ni klara er på så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious