1,2,3... not only you and me!

  2011-04-14 / 23:10:52 / Britney Spears /
Har suttit och kollat på både nya och gammla musikvideos med Britney Spears, och jag insåg precis huuuuuuuuuur jävla mycket hon har varit med om, och jag vet att det är många osm hatar henne för allt hon har gått igenom, men kolla på henne nu! Hon står stark själv och är på topp och är snyggare än någonsin.

Jag skulle kunna skriva en sånd är lång text för att förasvara henne och flr att visa hur mycket hon betyder för mig och hur stor inspirationskälla hon är för mig, men ni får helt enklet nöja er med en av mina favoritvideos med henne!

svårt att välja en, hon har sååå sjuukt många bra, men just idag känner jga starkast för den här!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious