Titanic

  2010-10-09 / 17:40:46 / Allmänt /
Stor jävla kärlek till den här filmen och huvudrollerna. Jag tjuter som ett litet barn under hela filmen och även efter, men jag älskar det och det är just en av anledningarna till varför den här filmen är en av av mina favoritfilmer.

jag antar att alla redan har sett filmen mer än en gång och tjuter minst lika mycket som jag, men om ni inte har, och jag känner HÖR OCH HÄPNA 2 stycken som inte har, SE DEEN!

Jag blir alltid lika intresserad av titanics historia och sist jag såg filmen satt jag i 6 timmar och läste om den riktiga Titanic. Och hittar av olika slumpar olika videor på youtube om skeppet :P ÄLSKART!!

Leo och Kate är helt underbara i filmen också och de gör ett sånt underbart par, så nu känner jag att jag måste se "Revolutionary Road"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious