Random...

  2010-10-24 / 12:40:52 / Allmänt /
Nu har jag kommit hem från Göet och Reunion med STS. Det var för käääkla kul och jag kommer sakna alla så otroligt mkt!!! Att träffa er och göra det här är verkligen något av det bästa jag gjort i mitt liv.

Det var skön stämming och det blev inte riktigt lika sorgligt att lämna varandra igår, vi kmr snart träffas igen ;)

Och till något heelt annat.
FAAAAAN va bra Andreas var i fredags, man rikitgt myste och njöt av att se honom på scen. Jag är så oootrooligt glad över att han fortfarande är kvar i tävlingen. Det skulle inte bli Idol utan honom, det är han som göör idol. Därför blev jag rädd när jag såg ett diagram över vem som är tittarnas favorit i Idol 2010.

Jay var först och Andreas låg sist :( vafan :o?
Alla mina kompisar som mobbar mig för att vara ett Weise-fan, skippa skitsnacket på måndag. Jag tar inte år mig men när det tjatas 24/7 blir man jävligt lessen.

SNÄLLA ALLA SOM SER DET HÄR!!!!
NU HJÄLPS VI ÅT AT FÅ ANDREAS HÖGT HÖGT HÖGT UPP PÅ PALLEN!
DET ÄR HAN VÄRD!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious