Oj då ;o

  2010-10-24 / 18:09:50 / Allmänt /
Jag vet att mina kompisar kommer spotta på mig, hacka mig i småbitar, mala ner dom och sen bränna dom när jag säger det här men, Andreas Weise är ganska snygg :p

Jag vet en viss person som säkert kommer gräva ner min aska meh när hon läser det här men, jaja nu är läget så här så :P



FAST JAG MÅSTE BARA KLARGÖRA EN SAK:

INGEN NÅGONSIN EVER EVER EVER KAN SLÅ OLA, HAN ÄR NR 1 FÖR ALLTID FÖR MIG!!

ALLTID!




LISOU

Andreas är ju sjukt snygg. Och otroligt charmig. Jag läste ditt inlägg ovan, och jag måste bara säga - bra skrivet!



Andreas kom på en femte plats, tack vare oss! Och det här är definitivt INTE det sista vi ser av honom, that´s for sure!

2010-11-23 @ 22:13:07
URL: http://lisou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious