Miley Cyrus

  2010-10-10 / 20:37:30 / Allmänt /
Som ni kanske förstår så kmr jag skriva lite om mina åsikter om Miley i det här inlägget.

Jag gillade Miley jättemycket under Hannah-tiden :$ och jag skämms lite över det nu, men men.....

Sen är nog jag inte den ända som tyckte att hon gick lite för fort fram från att vara en oskyldig popstjärna/skådespelerska till att bli en tuff och kaxig sexikon. Jag själv kände att hon kanske skulle ta det lite långsammare och låta det smällta in lite hos folket, vilket det inte gjorde hos mig direkt.

Men nu börjar det sjunka in lite, jag har börjat lyssna på henne igen och tycker t.ex. att "Who owns my heart" är en sjuukt grym låt och lyssnar jätteofta på den. Jag diggar hennes stil också, hon är ju snart 18 (?) och då borde man få vara och klä sig lite sexigare.

(bild från nya videon till Who owns my heart )

Jag kan ärligt säga också att jag gillar verkligen hennes stil, även om hon kan ha några riktigt dåliga dagar så är hon för det mesta skitsnygg nu för tiden:

Även om hon kanske kunnat skippa de där brillorna så passar det bra till outfiten och resten av outfiten.... muah! 10+

Det här ser lovande ut Miley :) Keep it up girl ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious