Jäääääääkla enelskaaaaaaaa

  2010-10-20 / 18:58:16 / Allmänt /
Jag vet inte hur länge jag har suttis oh slitit med mina eneglskaglosor nu :O hr jävla dumma och konstiga ord som helst :O Men till slut fick jag alla rätt :D

Jag har precis käkat klart och det var nog den värsta middagen i HELA mitt liv, min familj är helt jävla CP, helt dum i huve'!! Utom 2 av mina systrar och Adam :)

Snart ska man åka och dansa igen :P får vi se hur det blir. Det ska bli skönt att bara få släppa loss och slipap tänka på allt för en stund. Släppa all ångest, ilska och oron över olika saker. Då är det jag och bara JAG som räknas. Ni som dansar vte vad jag menar.

Och Erica! den här är till dig xD:

På fredag kommer Andreas sjunga "All you need is love" av The Beatles då såklart. En låt som passar hans röst jävligt bra, så jag tror och är ganska säker på att det går bra. Låten är ju lite flummig och spexig och passar han personlighet. Jag kmr hålla mig upptaderad på tv4.se och andra sidor fram till på fredag.

Vad säger ni om jag börjar "Idolblogga" under sändningarna på fredagar?
Kommentera gärna eran åsikt!

Xoxo Emeliee


natta

Det ska ju va Daniel!!!!

2010-10-20 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious