2010-11-16 / 15:10:18 / Allmänt /
Jaa som jag trodde så var jag tvungen att stanna hemma idag, huvudet snurrade galet imorse jag jag fick värsta värsta attacken så jag mådde skitilla, så jag låg kvar i sängen till halv 11 imorse. Sköööönt ;)

Och då planerade jag att jag skulle få lite läxor gjorda och komma ifatt allt som egentligen skulle vara gjort vid det här laget, men jag spenderade min tid på mycket roligare saker :D Jag har suttit hela dagen och kollat på världens kankse snyggaste kille (efter Justin Bieber såklart) Shane West, jag säger bara damn :OD

För er som inte vet vem han är så spelar han Landon i A walk to Remember, och är nu med i den nya serien på 5an som heter Nikita, som för övrigt är min favoritserie :P


Jag menar bara kolla på han, bara det får en att smällta ;)
Sen tilll råga på allt så är en skitduktig skådespelare och är sångare i ett band (ett STORT +) och så har han världens sexigaste röst ;)



Lyssna vid 0:13 där säger han "Sweden" :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious