:'(.... :DDD

  2010-11-08 / 20:36:53 / /
Jag har inte varit så aktiv här på sistone, och jag har egentligen ingen bra anedning till det, bara att jag har varit hoss min pappa på lovet och han har inget internet. Att jag inte varit mer aktiv innan det kan jag tyvär inte förklara, förlåt :( men jag har fullt upp med min bieberblogg och idolbloggen, jag lovar att blogga här så ofta jag kan.

Men efter regn kmr solsken, nu ska jag visa er något så fantastiskt, tkr jag iaf, att ni mkr trilla av stolen :P nej jag skojja bara men Fan-videon är klar nu och såhär blev resultatet:

Jag skulle blir väldigt rörd om jag fick den här som fan-video, bästa artisten har de bästa fansen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious