1 år!

  2010-07-08 / 12:59:37 / Ola Svensson /

8/7-09

Det är ett datum som aldrig kmr ändras, för just den här dagen för ett år sedan såg jag den man som förändrade mitt liv för första gången live i Vadstena! 
Ända sen de få timmarna av mitt liv utspelade sig har mitt liv förbättrats till det bättre och jag är evight tacksam över att jag har fått vara en del a det här!

Inte många förstår mig nu när jag nämner er, men jag är så enormt stolt över att få vara en del av Olafamiljen!

Du som inte har upptäckt han och hans utstrålning, glädje och energi har missat något enormt stort!

För att du ska få se hur underbar han är så lägger jag upp videon till hans nya singel "OVERDRIVE"!
Ennjoy!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious