På lördag smäller dt :D

  2010-02-04 / 16:59:12 / Ola Svensson /
Nu på lördag startar Melodifestivalen och först ut är såklart våran alldeles egen Lundapåg: Ola Svensson med låten Unstopable!

Jag vill att vi ska göra Ola Unstopable och ta honom hela vägen till Oslo! Kan ni hjälpa Ola och "Olafamiljen" med dt?

Vill ni dt ska ni rösta på 099-202 01 elr 099-902 01 och då kostar samtalet 9 kr och 5 kr går till radiohjälpen (tror jag :S:P) Du kan också smsa 01 till 72111!!!

Ni gör både Ola en tjänst, för jag vet hur gärna han vill komma till Final, och ni gör även mig och många andra fans en tjänst eftersom Ola är anledningen till väldigt mkt som vi gör!!

Skickar med en bild på snyggingen!


Anonym

har han fått ett ägg i skallen eller hur fan ser han ut

2010-02-07 @ 14:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious