Nästa: GLOOBEN!!

  2010-02-07 / 17:51:58 / Ola Svensson /

WOHOOOOOOO!!!!
Rätt ska vara rätt och så blev dt också igårkväll när Ola Svensson ("Lunds snygging, Skånes stolthet, Sveriges bästa manliga artist och universums undrebaraste person!!") direkt gick vidare till Final och till Globen med låten "Unstoppable"!!

Jag skiter i vad media säger om hans scen framträdande, jag, hela "OF" och många andra tyckte han var underbar och var värd en finalplats!!!

STOR JÄKLA TACK TILL ALLA SOM RÖSTADE!!!

Jag skiter också i vad ni idioter säger, som säger att han är ful och att han inte kan sjunga...båda jag och ni vet att ni har fel så lägg ner nu för fan!!
RESPEKTERA MINA KÄNSLOR!!!

I KNOW YOU LOVE HIM!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious