Hemma :(

  2010-02-09 / 13:10:19 / Allmänt /

Buhuuuuu :'(

Hela familjen ligger sjuka i magsjuka och jag trodde ju såklart jag skulle vara den ända som inte blev sjuk "/ men icke sa Nicke....var tvungen att gå hem från skolan för att jag mådde så dåligt:(

Men jar har ju mina Ola-tidningar :DDD och så ska jag ju kolla klart på "The men who stared at goats" med ingen annan än "Ewan Mcgregor"
Är dt ngn som har nån idé på ngn annan film?
Har sett(på senste tiden):
1. Angels and demons(Ewan Mcgregor)
2. Robots (voice by Ewan Mcgregor)
3. Valiant (voice by Ewan Mcgregor)
4. Moulin Rouge! ( Ewan Mcgregor & Nicole Kidman)(har inget emot att se den igen :p)
5. FÖRSLAG??!! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious