Bara för att jag måste!!<3

  2010-02-08 / 20:06:32 / Ola Svensson /

Ola Svensson


"Ola, Lunds snygging, Skånes stolthet, Sveriges bästa manliga artist och universums underbaraste person!"

Dt är inte så många som vet att jag har varit ett Ola-fan ända sen 2007!
Dt är nu på senare år som jag verkligen har börjat engagera mig och försöker övertala pengaran att följa med (mamma :p) jag har lyckats EN ynka gång, dt av till Diggiloo i sommras, 2009!

Jag har heller inte träffat den här underbara mannen i verkligheten men dt ska dt bli en ändring på i sommar, då Ola ger sig ut på turné och jag kmr inte vara sen att hänga på, alla ställen i elr nära Östergötland kmr Emelie Waller finnas på varenda en av dom!!

Jag är stolt över att kunna säga att jag är ett Ola-fan, han har en otrolig energi och han är en sån glädjespridare att man inte kan låta bli att le när man hör hans gulliga skånska!

Han är den blonda Guden med sina blå ögon!!
Älskar man inte honom är man förståndshandikappad!

Ola Svensson 4-ever and ever in my




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious