Jyske Bank Boxen

  2010-12-31 / 13:08:05 / /
Jag har försökt att hålla mig från att blogga nu, eftersom att man lätt ska hitta mitt inlägg till tävlignen när man kommer inte på min blogg, men ajg kunde inte hålla mig från att skriva dte här!

Biljtetterna har nu kommit och ligger nere på ICA och väntar på att bli hämtade :D galet kul och har jag sagt att jag har PARKETTPLATSER!!!!! Jag kommer sitta på rad 62 precis framför scenen. Och jag har kollat upp dte där lite, för att se ungefär vart jag ska sitta, men det finns inga direkt anvisningar efter rad nummer och liknande så jag gissade och kollade ungefär vart jag skulle sitta.

Det här är arenan som konserten ska va i, den heter Jyske Bank Boxen och tar ungefär 14 000 pers, vilket är ungefär osm globen. En aning mindre!

Här är hur det ser ut I arenan, och det partiet som jag har ringat in är vart jag tror att vi kmr sitta!

Här är arenan LIVE och det är samma här, det röda partiet är där jag tror att ungefär kmr sitta, SER NI VAD GALET NÄRA VI KMR VA!!!!!!

LÄNGTAR SÅ JÄVLA MKT!!!!!

PS. det här är bara en tillfällig design medan jag väntar på den nya ;)


JustinDBieber [FanBlogg]

Har du bra parkettplats eller bästa parkettplats eller bara parkettplats? :)

2011-01-02 @ 14:19:55
URL: http://justindbieber.webblogg.se/
JustinDBieber [FanBlogg]

Jag har också bra parkettplatser :) Men jag vet inte var för min mamma köpte dom idag :)

2011-01-02 @ 15:15:41
URL: http://justindbieber.webblogg.se/
Emilie

Hur gick du tag i biljetterna? :)

2011-01-06 @ 17:54:37
URL: http://emiliees.blogg.se/
moa

å jag ska också dit:D:D:D..

vi fick platser på rad 40 tror jag...vart kommer vi sitta då?:)

2011-01-08 @ 21:13:23
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/
anonym

ska du till en justin bieber koncer?? :] hur mke kostade biljetterna du köpte? isåfall villken hemsida?? vore tacksam om du kunde svara!!

2011-02-26 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious