TÄVLING!!!

  2010-12-30 / 01:32:15 / /

Japp jag är med och tävlar på http://justindrewbieber.blogg.se om alla dessa grejer på bilden.

Och jag hoppas innerligt att jag lyckas vinna något, för det skulle betyda så enormt mycket för mig och jag skulle inte bara blir överlycklig (nej överlycklig räcker inte, det ordet är inte starkt nog för att kunna beskriva mina känslor för hur jag skulle känna om jag vann) jag skulle också få lite bättre självförtoende och kunna se mig själv i spegeln och känna mig nöjd över det jag ser.

Jag har alltid haft väldigt dåligt självförtroende och har alltid hittat de brister som jag har på min kropp och det som jag presterar, jag kunde inte ge mig själv en komplimang och säga att jag gjorde något bra. Jag har alltid haft bra folk omkring mig som har försökt och få mig att tänka på rätt saker och som får mig att gå rätt vag.

Men ända sen jag hittade Justin (vilket jag gjorde lite senare än alla andra) så tänkte jag de första månaderna inte alls på mina brister, för att vara ärlig så tänkte jag knappt några negativa tankar alls de första veckorna, ÄRLIGT!!
Det var inte förän någon månad som jag kom på mig själv att jag faktist inte hade tänkt eller sett ner på mig själv på väldigt, väldigt länge! Men jag var inte redo att ställa mig framför spegeln än, även att jag tänkte att NU kanske jag klarar det. Jag väntade några veckor till innan jag riktigt vågade ställa mig framför spegeln och se på mig själv.

Och som sagt, med Baby dunkande ur högtalarna kollade jag på mig själv, jag såg samma person som jag hade sett innan, men nu var hon mer självsäker och hon stårlade mer, även om kroppen såg likadan ut, spelade det nu ingen roll om hur tjocka lår jag hade, hur finnig min hy var och hur fult mitt hår va.

Jag kunde för första gången på VÄLDIGT länge se på mig själv och se något vackert istället för det fula och hemska som jag sett innan.

Jag har fortfrande komplex på min kropp och vill nog egentligen ha de där snygga låren som man ser snygga modeller gå runt med, men HUR MYCKET JOBB OCH SLIT ÄR DET INTE BAKOM DOM!!?

Jag är nöjd med min kropp och med mig själv, bara genom att låta musik och en person som jag aldrig träffat insiprera mig och mitt liv. Hans musik hjälpte mig, HJÄLPER mig att bygga upp ett bättre självförtoende.

Och varje gång jag får något som är relaterat till Justin får jag inte bara ett enormt lyckorus genom hela kroppen, jag känner mig bättre och bättre till mods. Och om jag skulle vinna de här grejerna så skulle det hjälpa mig att stärka mig ännu lite till, nej mycket till, för det här skulle betyda så mycket för mig. 

Justin är lycka för mig, han är kärlek och han har i stort sett hjälpt mig, och för det är jag evigt tacksam, och de här grejerna skulle dels hjälpa mig att visa min kärlek till honom inför hela världen!


Du hittar inlägget till tävlingen här:
http://justindrewbieber.blogg.se/2010/december/tavling-i-samarbete-med-cdoncom-1.html?_tmp=8cc936d0250d96ddd2fdf2148c34bbda4d93c23b


Melina

sv; tack emelie för att du skrev till mig att Jasmine har pojkvän, visste det inte :D hoppas du haft en god jul :)

2010-12-30 @ 16:37:33
URL: http://godofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious