Snöbollskrig in ma (L)

  2010-12-03 / 21:53:10 / Allmänt /

Den här dagen har varit så jäkla kul, jag hade världens galnaste lunch. Min idrottslärare är ju störd asså, på ett galet kul sätt. Honom kommer jag sakna så enormt mycket när jag slutar 9an :(

Sen efter skolan hade jag snöbollskrig med Penrilla och 2 killar från klassen. Jag älskar att ha snöbollskrig och jag blir som ett litet barn igen och man blir helt galen, jag myalde mig själv, med flit :P

Men nu är jag hemma och har nyss ätit och snart ha lite fredagsmys ;)

men jag har fått önskemål om att blogga mer och oftare och dte gör jag gärna, om jag kommer ihåg, så kommentera gärna mycket och ofta, då vet jag att jag har en anledning till att blogga ;)

Kram på er och ha en fortsatt trevlig fredag ;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious