Skolavslutningsoutfit?

  2010-12-05 / 12:00:19 / Inspiration /
God morgon folks!
Jag måste medela att jga har blivit sjuk :( jag knarkar halstabletter och det värker i huvudet. Men det var inte det jag ville ägna det här inlägget åt.

Jag har fått en sån jävla besultsångest över vad jag ska ha på mig på julavslutningen i skolan :/ Jag har än så länge kommit på att jag vill ha på mig en vanlig svart kavaj.

Och antagligen ska jag ha ett par silvirga tights till men jag är inte säker:

(Fats mina ser lite mer ut som ett ormskinn)

MEN VAD SKA JAG HA TILL????

Jag tänkte eftersom ni läsare inte är blyga om att säga vad ni tycker kan ni ju ge mig förslag, bara mata på jag behöver idéer.

KOM IGEN NU JAG BEHÖVER HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious