Huvudvärk...

  2010-12-01 / 14:12:29 / Allmänt /
Sitter och har NO med Penrillla, och FY FAAN va tråkigt det är, jag håller fan på att dö här. Optik är fan något av det tråkigaste man kan hålla på med i NO -.-

Inte nog med det, så sitter jag med världens spränghuvudvärk och jag kan verkligen inte koncentrera mig, mår skitilla och har ångest inför dansen ikväll :(

Till "Sandra", jag kna inte välja vilken som är min favoritlåt med Justin, jag älskar så sjukt många, men de jag lyssnar mest på just nu är Pray, Favorit girl (acoustic) och nu Latin girl!


elin

hej emelie. läs våran blogg. vi älskar justin :D

2010-12-01 @ 14:42:14
URL: http://elinjasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious