Bieberdröm

  2010-12-12 / 11:36:41 / /
Jag hade en så jävla underbar dröm om Justin inatt, och eftersom jag är vidskeplig och tror att det inte slår in om man berättar det så tänkre jga inte göra det.

Skojja bara, det kommer ändå inte slå in så jag kan ju lika gärna berätta det, men jag kommer inte ihåg allt så det kan bli lite luddigt i allt:

Jag var på en sorts marknad med min pappa, lotsasmamma, min syster och mina 2 småbröder. Där gick vi runt och så fick jag syn på att Justin stog och skrev några autografer till några tjejer, men jag reagera inte på det förns pappa sa till mig att gå och ta kort på Justin och mina småbröder ihop.

De gick fram till honom och kramade om honom på varsin sida, och Justin kramade om dom och jag tog ett par kort på dom, sen vände jga mig till Nathalie (min lillasyrra) och bad henne ta ett par kort på Justin och mig. Så då gick jag fram och fråga om en kram.

Först kramade han mig lite löst, men sen kramade han mig hårdare, men han höll sitt huvud lite längre ifrån för att jag av någon konstog anledning hade blött hår. Jag bad om ursäkt om det på svenska men kom på att han inte förstår det, så ba jag förlåt igen över att jag ahde snackat svenska men då sa han:

- Never mind, you can teach me!

Jag blev jätteglad och frågade om jag skulle lära honom säga något på svenska, men han såg plötsligt ut att få bråttom, men han tog min hand och sa:

- Erlin, come with me!
- Emelie!

Vi gick och satte oss i en backe och han höll mig fortfarande i handen. Då började han prata om något, jag kommer inte ihåg vad, men han vra jätte snäll och gullig. Då la han sin arm runt mig och jag la mitt huvud på hans axel.

Sen slutade den drömmen och jag börja drömma om något annat, men jag hoppa snart tillbaka in i den drömmen igen men då:

Satt Justin i en soffa och blev intervjuad fortfarande i Sverige, och personen som intervjuade frågade om Justin fortfarande var singel och då svarade han:

- No, actually am I dating a girl from sweden named Emelie!

Intervjuarna jublade och sen vaknade jag :(

Jag lovar, jag har hittat på det här, jag drömde allt det här och det var underbart, vill tillbaka till drömmen och aldrig vakna igen...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious